Yükleniyor

E- TİCARET VE REKLAM ALANLARI

Merhaba, bugün sizlere e- ticaret alanında çalışan veya çalışmayı düşünenlerin işletmelerini büyütecek, potansiyel müşterilerine ulaşmalarını sağlayacak, online mecralarda adını çokça söz ettirecek hamlelerden bahsedeceğiz: Reklamlar.

Birçok reklam türünün var olduğunu biliyoruz, bu reklamların doğru stratejiler ile uygulandığında beklenmedik fayda sağlayacağına da çokça şahit olduğunuzu düşünüyoruz. Gelin birlikte hangi reklam türünün sizlere fayda sağlayacağına karar verelim ve birlikte harekete geçelim:

İlk olarak e- ticaret alanında hizmet veren çoğu kurum veya kuruluşların tercih ettiği reklam türlerinden bahsedelim:

 

Google Ads:

Biliyoruz ki pandemi dönemiyle birlikte her şey online mecralara taşındı ve bu mecralardan yürütülmeye başlandı. Google Adwords adıyla da bilinen Google Ads, kullanıcıların yaptığı kelime aramaları baz alınarak çalışan önemli bir reklamcılık türüdür. Google tarafından ücretli çevrimiçi reklam platformu olarak sunulan Google Ads, anahtar kelimeler üzerinden işleyen bir sisteme sahiptir. Google, en çok kullanılan arama motorlarından biridir ve günde 5 milyardan fazla sorgulama almaktadır. Her gün milyarlarca kullanıcının farklı arama motorlarında farklı anahtar kelimelerle aramalar yaptığını varsaydığımızda Google Ads, istatistiklerde oldukça büyük bir farkla ön plana çıkmaktadır. İnternet kullanıcılarının e- ticaret sitelerine yönlendirilmesini sağlamak amacıyla SEO çalışmaları önem arz etmektedir.

 

Sosyal Medya Reklamları

Gel gelelim uzun yıllardır hayatımızda olan, bizi bizden iyi tanıyan sosyal medyaya; 

Sizlerin de dahil olduğu bu geniş mecrada, çok çeşitli çalışmalar yaparak adını duyurmuş birçok firma mevcut. Ve vaktini sosyal mecralarda harcayan kullanıcılara ulaşabilmek adına; Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin ve YouTube gibi platformları değerlendirmek gerekmektedir. Sosyal medya platformlarından ulaşmak istediğiniz hedef kitlenin kriterlerini belirleyebilirsiniz. Ancak yüksek geri dönüşüm sağlayan sosyal medya reklamları tanıtım faaliyetlerinde tek başına yeterli olmayacaktır. Bu yüzden içeriklerini sürekli güncel tutmalısınız. Ve diğer reklam araçlarını da kullanmanız önem arz etmektedir.

 

Google Adsense

İnternet üzerinden para kazanmayı tercih edenler için oldukça risksiz ve kolay bir yöntemdir. Bu uygulamanın mantığına göre, oluşturduğunuz bir web sitesi olması halinde, reklam veren şahıs ya da firmalar sizin siteniz üzerinde ya da videonuzun içinde reklamlarını yayınlar. Yayınlanan reklamlar üzerinden siz de para kazanmış olursunuz. Google Adsense ile E-Ticaret reklamları verecek kişiler istedikleri sitelerde reklam verme şansına sahip. Böylece anahtar kelime aramaları analiz edilerek firmanın en uygun kullanıcıyla buluşması sağlanıyor.

 

Video Reklamlar

Son dönemin en gözde içeriklerinden biri olan video içerikler, E-Ticaret sektörünün ve reklamcılığın kilit noktası haline geldi. Firmayı, ürün veya hizmetleri tanıtmakta olan video reklamlar; YouTube, Facebook Tik- Tok ve Instagram üzerinden yayınlanabiliyor. Bu türdeki E-Ticaret reklamlarında da hedef kitle belirleyebilirsiniz.

 

E-Mail Pazarlama

Yeni faaliyete geçecek olan E-Ticaret sitesinde yapılacak E-Mail pazarlaması için yeterli E-Mail listesi bulunmayabilir. Ancak var olan müşteri E-Mail’lerine göndereceğiniz maillerle online web sitenizi tanıtabilir, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi sunabilir, kampanyalarınızı duyurabilirsiniz.

Profesyonel ekibimizin sunduğu hizmetlerden biri de E-Ticaret reklamlarıdır. Bu reklamlar hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız vermiş olduğumuz link üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlar (0)

  • Bu konuyuya yorum yapılmamıştır.

Yorum Yap