Yükleniyor

SEO Nedir, SEO Ne İşinize Yarar ?

SEO Nedir, SEO Size Ne Kazandırır 
Arama motoru optimizasyonu SEO ile amaç arama motorunda sizi üst sıraya almak ve beraberinde site ziyaretçi sayısını artırmak.
Kapsamlı bir SEO çalışması sitenin genel görünümü ve içeriği dikkate alınarak yapılır.
Arama sonuçlarında müşterilerin büyük bir çoğunluğu ilk sayfalardaki siteleri ziyaret etmeleri bu sektörün oluşmasını ve önem kazanmasını sağlamıştır.
SEO ilgili anahtar kelimelerle arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasını ve kelimelere ait arama trafiğinde en yüksek ziyaretçi sayısına ulaşmayı hedefler. SEO ziyaretçiye aradığı şeyi kolayca verebilecek seviyeye gelmesine yardımcı olur. 

SEO Danışmanlığı ve SEO Hizmeti
Eğer bir ürün veya hizmet pazarlıyorsanız SEO sizin için olmazsa olmaz bir araçtır. Doğru bir SEO çalışması ile ürünlerinizin müşterisine daha hızlı ve doğru bir şekilde ulaştırabilirsiniz.
Pazarlama faaliyeti gütmeyen bir web sitesine sahip olsanız bile şirketinizin tanınırlığını marka değerini SEO danışmanlığı hizmeti ile artırabilir ya da sitenizin ziyaretçi oranlarını yükseltebilirsiniz.
SEO çalışmaları genel olarak ikiye ayrılır. Site içi SEO ve site dışı SEO olmak üzere.
Site içi SEO sitenizin yazılımı ve tasarımının yanında özellikle halihazırda sahip olduğu içerikler üzerinde yapılan kapsamlı çalışmalardır. 
Site dışı SEO ise site dışından gelen linkler ve görsel materyaller, sosyal medya, forumlar ve bloglar gibi çeşitli kaynaklar üzerinden siteye ziyaretçi akışı sağlayarak sitenizin tanınmasını ve kalitesini artırmaya yönelik bir çalışmadır. 

SEO Danışmanlığı Almaya Karar Verdiniz Süreç Nasıl İşler, Getirisi Nedir
SEO danışmanlığı hizmeti almak istediğiniz web sitesi çeşitli araçlarla incelenir ve detaylı SEO raporu ortaya çıkarılır.  İnceleme sonucu nasıl bir yol izleneceği kararlaştırılır. Site içi SEO ve site dışı SEO kullanılarak ne gibi değişiklik, geliştirme ve düzenleme çalışmaları yapılacağı belirlenir. Tüm bu işlemler sıralamada gözükmek istediğiniz kelime ve/veya kelime grupları baz alınarak yapılır.  Siteniz üzerinde de aynı işlemler tekrarlandığında arama motorlarının botları sitenizi daha sık taramaya başlar ve zamanla sitenizde belirlenen kelime ve/ veya kelime gruplarında üst sıralara taşımaya başlar. 

Hedef Kitlenin Belirlenmesi
Anahtar Kelime Analizi: Siteye uygun anahtar kelime analizi yapılır. Bu anahtar kelimeler doğrultusunda site içerikleri optimize edilir. URL yapılır ve güncellenir.
Rakip Analizi: Sektördeki rakipleriniz incelenir ve ona göre hareket edilir. Belli bir dönem içerisinde organik trafiğinizde büyümeyle birlikte organik büyümenin ciroya olumlu yansıması hedeflenir. 
Sektörel Analiz: Rakip analizi doğrultusunda sektörün rekabet oranı incelenir ve hedefler belirlenir. 

Yorumlar (0)

  • Bu konuyuya yorum yapılmamıştır.

Yorum Yap